S.L.A. – wat is dat?

Een S.L.A. is een Service Level Agreement (onderhoudscontract). Een afspraak tussen u en ons over de service die we u leveren als u een audiovisuele installatie bij ons onderbrengt!

Hoe werkt een Klundert S.L.A.?

Simpel. Indien uw installatie bij ons is aangekocht, heeft u tijdens uw garantieperiode automatisch toegang tot onze support en service (type 20). Tijdens de garantieperiode heeft een installatie normaal gesproken nog geen preventief onderhoud nodig. We adviseren u daarom om een S.L.A. pas af te sluiten nĂ¡ het aflopen van de garantieperiode. Indien u vervolgens een Klundert S.L.A. neemt, komen we 1x per jaar uw installatie onderhouden en betaalt u een speciaal, scherp servicetarief. Ook kunt u het gehele jaar kosteloos contact met ons opnemen, indien u (gebruikers) vragen of storingen aan uw installatie heeft.

Verzekerd van goed onderhoud

Middels ons Service Level Agreement bent u verzekerd van goed onderhoud en support en u blijft zorgeloos gebruik maken van uw audiovisuele apparatuur! Ook als u nog geen klant bij ons bent (u heeft al een installatie), sluit u eenvoudig een onderhoudscontract af. Oftewel een S.L.A.